آموزش سئوی ویدئویی : افسانه های رنکینگ ویدیو

آموزش سئوی ویدئویی : افسانه های رنکینگ ویدیو

هر زمان که در کنفرانس های بازرگانی شرکت می کنم میشنوم که افراد در مورد رازها و ترفندهای بالا بردن رنکینگ ویدیوها و صفحات صحبت می کنند و همیشه سکوت می کنم و به مسیر ادامه میدم چون اونجا محل مناسبی برای بحث در مورد تاکتیک ها جستجوی مختلف نیست .

در اینجا میخوام چهارتا از احمقانه ترین افسانه های سئو که شنیدم رو براتون شرح بدم

۱٫افسانه خریدن بازدید کننده ها

سرویس های زیادی وجود دارن که در ازای دریافت مبلغی تعداد بازدیدکنندگان ویدیویی شما رو افزایش میدن و زیر ویدیوی شما کامنت میذارن و ویدیوی شما رو در سایت های مختلف منتشر می کنند یا اینکه تعداد لایک ها یا علاقه مندی های ویدیوی شما رو افزایش میدن شما میتونید از این حقه ها استفاده کنید ولی اگه بخوایم صادق باشیم برای مدتی نتیجه بخش خواهد بود ولی گوگل یوتیوب و بینگ با چینین مواردی مواجه بودن این تاکتیک جدیدیه بلکه بیش از یک دهه از قدمت اون میگذره اگه در طی دو روز شما ۱۰۰۰۰ بازدید داشته باشید و بعد از اون دیگه چیزی دریافت نکنید از حقه شما با خبر خواهند شد اونها رد اثرات غیر طبیعی رو پیدا میکنند بنابراین هر تغییر غیر طبیعی به سرعت رنکینگ شما رو کاهش میده چون سرعت افزایش کاربران شما کاهش پیدا می کند در بدترین حالت اگه پیداتون کنند توبیخ میشید ویدیوی شما رو حذف کرده یا رنکینگ اون رو جذف میکنند بنابراینشما هرگز چنین کاری نکنید نتیجه اون بسیار اندک جز اینکه بخواید به خرید بازدید کنندگان ویدیو ادامه بدید که ارزش چنین کاری رو نداره انجام داده این کار به صورت مخفیانه خیلی دشواره مخفی نگه داشتن اون از موتورهای جستجو تقریبا غیر ممکنه و مچ شما رو می گیرن

۲٫ افسانه توانایی گوگل برای ثبت اتوماتیک رد صوتی یک ویدیو

با وجود اینکه یوتیوب از قابلیت زیرنویس گذاریبرخورداره ولی تاثیر چندانی بر امتیاز دهی ها نخواهد داشت و زیر نویس اشتباه میتونه موجب دسته بندی اشتباهم بشه و به یاد داشته باشید که دسته بندی یکی از المان های حیاطی سئوی ویدیو هستش بنابراین زیرنویس ها رو خودتون بسازید .

۳٫ افسانه ی استفاده از یوتیوب برای رنکینگ گرفتن الزامیست

این افسانه اصلا درست نیست چون همونطور که میدونید سایت های دیگه هم می تونن از رنکینگ برخوردار باشن البته باید دقت کنید که یوتیوب اصلی ترین موتور جستجوی ویدیو هست پس چندان هم این افسانه بی راهه نیست ولی اگه بخواید از تبلیغات دور باشید یا اینکه ویدیو پل مخصوص به خودش رو داشته باشه می تونید از سرویس دیگری بهره ببرید دلایل مختلفی برای تغییر دادن اونها وجود داره .

 ۴٫ افسانه ی وجود فرمول جادویی برای افزایش نمایش ها !

من ایمیل ها و تبلیغات بسیاری از سرویس های مختلف دریافت میکنم که ادعا میکنن میتونن با قرار دادن ویدیوی من در سرویس های میزبان های ویدیوهای مختلف بازدیدهای سایت رو افزایش بدن این کاریست زمان بر ولی معمولا تنها ویدیوی شما در چندیدن سرویس میزبان ویدیو قرار میگیره که اصلا تماشا نمیشه اگه تمام تلاشتون رو بر روی سرویس های یوتیوب و … قرار بدید نتیجه بهتری حاصل می کنید و خلاصه کلام اینکه میانبری برای این کار وجود نداره احتمالاتی وجود داره ولی اونها رو نمیشه به عنوان ترفندهای بلند مدت برای سئو به حساب آورد همانطور که هیچ روش بلند مدت بازرگانی نیز وجود نداره بنابراین کار رو با دقت انجام بدید دسته بندی ویدیوها رو برای موتورهای جستجو آسون کنید و تلاش کنید که به صورت طبیعی نمایش های ویدیوهاتون رو افزایش بدید اگه به خوبی عمل کنید سئوی ویدیو میتونه ترافیک سایت شما رو افزایش بده.

 

نوشته آموزش سئوی ویدئویی : افسانه های رنکینگ ویدیو اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز