فصل ششم: پکیج کامل ساخت برنامه چت در اندروید

و اما فصل ششم! مباحث مختلفی که توی این فصل مورد بررسی قرار میگیرن از این قرار هستن:

برنامه نویسی سوکت (Socket) در اندروید:

هدف، پیاده سازی برنامه ای به اسم پچ پچ برای گفتگوی گروهی یا همون چت هستش. یعنی برنامه قابلیت ورود به سیستم و گفتگو (صورت متنی) با دیگران رو داشته باشه. تو این برنامه حالات مختلف ارسال پیام توسط خود شخص و دیگران، ورود و خروج در نظر گرفته شده.

برنامه نویسی سمت سرور:

دو مبحثی که در فصل ۴ (ینی فصل ارتباط با سرور – ساخت برنامه دیوار) مطرح نشده بود، یکی عمل ثبت نام در سیستم (Sign Up) و یکی هم عمل ورود به سیستم (Sign In) بود. این دو مسئله که مباحث ساده ای هستن، تو این فصل بررسی شدن و یه برنامه ساده برای انجام اعمال ورود و ثبت نام نوشته شده.

آموزش Recycler View:

RecyclerView یه شئ هستش که در نسخه جدید اندروید یعنی ۵ به بعد معرفی شد. چیزی مشابه ListView هستش ولی با امکانات بیشتر. مشکلات (یا بعضی محدودیت ها) ListView رو هم نداره.

پرداخت درون برنامه ای:

این بحث مربوط به سایت کافه بازار هستش که به کاربر این قابلیت رو میده که از داخل برنامه بتونه عمل پرداخت رو انجام بده. این بحث هم در قالب یه برنامه به صورت کامل پیاده سازی و بررسی شده.

اما مباحث جزئی که بصورت مختصر در موردشون صحبت شده:

پخش صدا، تنظیم صدا به عنوان زنگ موبایل، بارگذاری تصاویر متحرک، Splash Screen ، محافظت از کد های برنامه ، روش های محدود کردن برنامه، معرفی منابع آموزشی برای برنامه نویسی اندروید و …

در این فصل با دو کتابخانه زیر، بصورت کاملاً کاربردی آشنا میشیم:

کتابخونه Volley (که تو فصل ۴ معرفی شد و اینجا ازش استفاده میکنیم) و همینطور کتابخونه Android Async که برای برنامه نویسی Socket ازش استفاده میکنیم.

نکته ۱: برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ، فصل اول مجموعه رو از فصل اول پکیج آموزش اندروید (۲۰۱۶) دریافت و مشاهده بفرمایید.

نکته ۲: همچنین برای آشنایی بیشتر با این فصل ، می تونید پیش نمایش فصل ششم رو از همین پایین دریافت و مشاهده نمایید.

لینک دانلود:

دانلود پیش نمایش فصل ششم

دانلود فصل اول پکیج آموزش اندروید (۲۰۱۶) با لینک مستقیم


پرداخت آنلاین و دانلود فوری:

زمان: ۱۱ ساعت
حجم فایل زیپ: ۱/۷۴ گیگابایت

قیمت: ۳۲۰۰۰ تومان ۲۰ درصد تخفیف ۲۵۰۰۰ تومان

نکته: به دوستانی که حداقل ۳ فصل مجموعه رو دریافت کردن ، این فصل به صورت رایگان تعلق میگیره. جهت دریافت این فصل به صورت رایگان ایمیلی که باهاش خرید رو انجام دادید از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایید.

This page contains a form, you can see it اینجا

 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزشگاه تخصصی برنامه نویسی | آموزش تخصصی برنامه نویسی