سئوی ویدیو : انتخاب بهترین تگ برای ویدیو

سئوی ویدیو : انتخاب بهترین تگ برای ویدیو

متن:
در سئو تگ ها می تونه اهمیت بالایی داشته باشه در این مورد وقتی که من در مورد تگ صحبت می کنم منظورم انتخاب تگ ها در سرویس میزبانی ویدیو هستش که استفاده می کنید تگ اهمیت بالایی داره این تعریف یوتیوب از تگ ها هستش وقتی کاربران کلید واژه های مربوط به تگ ها رو تایپ می کنند ویدیوی اونها در متای جستجو ظاهر میشه این دقیق ترین تعریف از اونه و کاملا هم اگه به اینجا نگاه کنید می بینید که ویدیو در نتایج جستجو ظاهر میشه که در اینجا قرار داره در این پایین صفحه ی اون رو می بینید من در عنوان از این عبارت استفاده نکردم در توضیحات من نیز وجود نداره تنها در تگ از اون استفاده کردم و به همین علت در اولین صفحه یوتیوب قرار گرفته یه مدت این عبارت خیلی طرفدار داشت شما نمی تونید این نمونه ها رو به همه دسته ها بدید ولی تقریبا نتیجه بخشه و اهمیت زیادی داره و احتمالا بعد از تماشای این ویدیو می خواید تمامی تگ های پر طرفدار رو پیدا کنید و به ویدیوی خودتون اضافش کنید حتی اگه هیچ ارتباطی به ویدیوی شما نداشته باشه ولی به یاد داشته باشید که اگه برای رنکینگ بالا به چیزی بیشتر از نمایش ها ، تگ ها ، امتیاز ها ، نظرات و سرعت رشد نیاز دارید اگه شما از تگ هایی استفاده کنید که هیچ ارتباطی به ویدیو ی شما نداشته باشه افرادی که اون رو تماشا می کنند از اون راضی نخواهند بود آنها احتمالا ۱۰ ثانیه اول رو نگاه می کنند و ویدیو رو کنار خواهند گذاشت که این باعث کم شدن رنکینگ شما و گرفتن امتیاز منفی خواهد بود و یا این که گذارش میدن که این هم باعث کاهش رنکینگ شما میشه بنابراین زمان انتخاب تگ به این قوانین توجه کنید اول از همه این که اگه به دنبال کلیدواژه هستید و یا اینکه کلید واژه های مورد نظرتون رو پیدا کردین شروع کنید دوم اینکه حتما از یک تگ که به طور کلی ویدیو رو توضیح میده استفاده کنید بنابراین اگه من ویدیویی رو برای دچرخه سواری کوهستانی ساختم دوچرخه سواری میتونه یک تگ کلی باشه بنابراین در واقع شما قصد دارید که اون رو گسترش بدید از طرف دیگه یک تک تخصصی رو هم استفاده کنید بنابراین من برای ویدیوی خودم از تگ دوچرخه سواری کوهستانی استفاده می کنم تا جایی که می تونید از ساختن تگ ها جدید اجتناب کنید از تگ هایی استفاده کنید که در کتابخانه ها تگ سرویس های میزبان ویدیو قرار داره اگه تگ ها وجود دارند به این معناست که افرادقبلا اونها رو استفاده کردن و با انتخاب اون ها در واقع به زبان اونها صحبت خواهید کرد از قابلیت پیشنهادهای جستجوی یوتیوب استفاده کنید تا تگ های مورد نیازتون رو پیدا کنید و سعی کنید از واژه های بی معنا همچون یا ، و ،این و یک … استفاده نکنید اگه واژه هایی با تعریف تگ ارتباط ندارند از اونها استفاده نکنید از تگ های زیادی استفاده کنید از تمام فضای تگ خود در سرویس میزبان استفاده کنید از یکی برای توصیف کلی ویدیو استفاده کنید حتما یکی از تگ ها با عبارات کلیدی اصلی برابری داشته باشه وفتی که این کار رو کردید در نهایت عبارات کلیدی اصلی در عنوان نمایش داده میشه هم در توضیحات و هم در تگ ها به این صورت می فهمید که کدام عبارت کلیدی مهمتره و به این صورت هماهنگی بهتری خواهید داشت از تگ هایی استفاده کنید که با حالت ویدیو تطابق داشته باشد مثلا اگه ویدیوی شما خنده داره از یک تگ خنده دار استفاده کنید علت این کار اینکه افراد معمولا حالت ها رو جستجو میکنند اگه به یوتیوب برید و خنده دار رو جستجو کنید این موضوع رو میفهمید سعی کنید تا حد امکان از واژه ها جمع استفاده کنید تجربه نشون داده که افراد معمولا از واژه ها جمع استفاده می کنند ظاهرا موتورهای جستجو از حالت جمع راحت تر به حالت فرد میرن تا برعکس و این قانون ها در تمامی سرویس های میزبانی که از تگ پشتیبانی میکنند صادقه در عین حال که از این قوانین پیروی میکنید باید تگ ها رو مانند یک صفحه گسترده سازمان بدید بعد میتونید از بین اونها واژه های بی معنا رو حذف کنید به دنبال واژه هایی بگردید که ارتباطی به هدف شما داشته باشد تگ ها شباهت زیادی به عبارات کلیدی دارند بنابراین ممکنه بعد از پیدا کردن عبارت کلیدی دیگر به دنبال تگ ها نرید و برعکس ولی در این ویدیو نشون دادیم که باید به هر دو اهمیت داد شما می تونید از پیشنهاد های تگ یوتیوب برای پیدا کردن عبارت ها تون استفاده کنیدو می تونید از عبارت ها کلیدی که پیدا کردید بهترین تگ ها رو به اون لیست اضافه کنید با همکاری این دو بهترین نتیجه رو خواهید گرفت .

نوشته سئوی ویدیو : انتخاب بهترین تگ برای ویدیو اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز