دوره آموزش پایه برنامه نویسی ، الگوریتم و فلوچارت

مهمترین عامل برای موفقیت در برنامه نویسی بحث درک و فهم مناسب الگوریتم ها و قدرت تحلیل کافی می باشد که در برنامه نویسی بحث آموزش الگوریتم ها و فلوچارت ها برای این مورد مهم و حیاتی در نظر گرفته شده است.

قبل از شروع زبان برنامه نویسی و در ابتدای راه بهتر است این آموزش یعنی الگوریتم و فلوچارت را ببینید و بعد به سراغ ادامه ی راه برنامه نویسی بروید.

امیدوارم از دیدن این آموزش لذت کافی را برده و ادامه ی مراحل آموزش را با قدرت و انگیزه ی بالا طی کنید.

سرفصل مطالب گفته در این آموزش :

۱- الگوریتم نویسی
در بخش اول از این دوره ، در مورد الگوریم نویسی به عنوان مهم ترین اصل برنامه نویسی صحبت خواهیم کرد و با نوشتن الگوریتم های متفاوت سعی می کنیم دید مناسبی درمورد نحوه ی اجرا برنامه ها توسط سیستم بدست آوریم
۲- فلوچارت
برای نمایش الگوریتم ها یا متون نوشته شده به طوری که به راحتی قابل درک و فهم باشه از نمودار ها و شکل های هندسی با عنوان فلوچارت استفاده خواهیم کرد و الگوریم های قبلی را این بار با نمودار نمایش خواهیم داد
۳- آرایه ها و لیست ها
آرایه ها و لیست ها برای ذخیره تعداد زیادی از داده ها ، را به عنوان یک مبحث جدا مورد برسی قرار خوایم داد و با استفاده از آرایه ها و لیست ها راه حل های بهتری برای حل بعضی از مسائل ارائه خواهیم داد.
۴- لیست های دو بعدی
لیست های دوبعدی یا جداولی از داده ها را برای حل تعدادی از مسائل برسی خواهیم کرد .
۵- مرتب سازی و جستجوی اطلاعات
انواع روش های مرتب سازی داد ها را برسی خواهیم کرد و همچنین روش های جستجو در اطلاعات را .
۶- زیر الگوریتم
زیر الگوریتم یکی از بحث های مهم برای حل مسائل پیچیده و در واقع تقسیم برنامه های بزرگ به گزینه های کوچک قابل حل را به عنوان آخریم مبحث الگوریم و فلوچارت مورد برسی قرار خواهیم داد .

نوشته دوره آموزش پایه برنامه نویسی ، الگوریتم و فلوچارت اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی