گالری گردی در اسفند

گالری های تهران این روزها بیش از ۳۰ نمایشگاه را میزبانی می کنند و در آخرین هفته های اسفند نیز میزبان ۲۶ افتتاحیه از تازه ترین آثار هنرمندان مجسمه ساز، عکاس و نقاش شدند تا فرصتی برای گالری گردی علاقه مندان به هنر فراهم کنند.

بخش هنری تبیان

 آران

نمایشگاه «شاهنامه، روایت ماندگار» را با آثاری از عربعلی شروه- نیکزاد نجومی، مهدی حسینی، گیزلا وارگا سینایی، فریدون آو، مرضیه قره داغی، فرح اصولی و… از ۱۴ تا ۲۷ اسفند ماه در خیابان کریم خان زند برگزار می کند.

هور

حجم های محمدمهدی انوشفر را از ۱۴ تا ۲۲ اسفند ماه در خیابان مطهری در معرض دید علاقه مندان به هنرهای تجسمی قرار می دهد.

طراحان آزاد

 از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه میزبان نمایشگاه چاپ دستی محمدعلی بنی اسدی با عنوان «یکی از همین شب ها» است. طراحان آزاد در خیابان ولیعصر (عج) قرار دارد.

گلستان

زیورآلات دست ساز نازنین مولایی را از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در خیابان کماسایی به نمایش می گذارد.

شکوه

نمایشگاهی را در قالب «جشن پایان سال» و با نمایش آثاری از کوروش اصلانی، حمیدرضا اندرز، هومن بیات، حمید پوربهرامی، مرحوم محمد علی ترقی جاه و… را از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در خیابان فرمانیه برگزار می َکند.

اعتماد یک

حجم های گلی انتظاری با عنوان «صدای خاک» را از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در خیابان نیاوران به نمایش می گذارد.

اعتماد دو

ویدئوهای گیلدا نوپرست را با عنوان «نیروی بی مانند» از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در خیابان نیاوران در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.

مژده

نمایشگاه آثار نقاشی و سرامیک مجید حمیدیان را با عنوان «دیدار» از ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در خیابان علامه شمالی برگزار می َکند.

والی

نمایشگاه مجسمه مریم شهیدی را با عنوان «خیال ذرت» از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در میدان ونک برگزار می کند.

محسن

نمایشگاه آثار آریا تنابنده پور را از ۱۴ تا ۲۶ اسفند ماه در خیابان ظفر برگزار می َکند.

راه ابریشم

نمایشگاه دومین دوره جشنواره عکس فؤاد را از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در خیابان لواسانی غربی برگزار می َکند.

گالری ۲۶

نمایشگاه «گالری بیست و شش یک ساله شد» را از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در خیابان فرمانیه شرقی برگزار می َکند.

ایده

نمایشگاه نوروزی گروه لاجوردین را از ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه و با نمایش آثاری از منیژه نوری، غزل قاسمی، سیده مریم حسینی و… در خیابان کریمخان زند برگزار می َکند.

محیا

نمایش آثار خطاطی و کالیگرافی محمدعلی قربانی، نیما الیکایی و… را از ۱۴ تا ۱۷ آغاز می کند. گالری محیا در بلوار اندرزگو قرار دارد.

هنر امروز

خطاطی و نقاشیخط های ربابه حسین پور را با عنوان «پیش تر از نوبهار» از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در خیابان میرداماد (غرب به شرق) نمایش می دهد.

امکان

آثار ویدئوهای علیرضا ساعی را با عنوان «دُوْر» از ۱۴ تا ١۸ اسفند در میدان هفت تیر به نمایش می گذارد.

پلتفرم ۲۸

مجموعه آثار طراحی با عنوان «مگافون های جنگلی» را روز ۱۴ اسفند ماه در خیابان انقلاب در معرض دید علاقه َمندان قرار می َدهد.

هفت ثمر

زیورآلات دست ساز رخساره هاشمی حائری را از ۱۴ تا ۱۹ اسفند ماه در خیابان مطهری در معرض دید علاقه مندان به هنرهای تجسمی قرار می دهد.

ایوان سپید

از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه میزبان نمایشگاه «پیشواز بهار» با آثاری از سعید امدادیان، فریبا امین دهقان و… است. ایوان سپید در مهرشهر کرج قرار دارد.

آیریک

نمایشگاه آثار سینا جوادی را با عنوان «نقاشی در تاریکی» از ۱۴ اسفند در بلوار فردوس شرقی برگزار می َکند.

کبیری

آثار هنری کاربردی لیلی طهرانی را با عنوان «خانه کوکب سلطان» از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در خیابان دیباجی جنوبی به نمایش می گذارد.


منبع: ایران

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
سایت موسسه فرهنگی تبیان > بخش هنری