فصل دوم: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

با درود. در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX به صورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند OpenGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده.

در فصل دوم این مجموعه به معرفی مفاهیم پیشرفته LibGDX پرداخته شده. مباحثی که مطرح شده بطور کلی از این قرار هستش:

کنترل ورودی های برنامه (Input Streams)

نوشتن برنامه حرکت تصویر با فشردن دکمه

نوشتن برنامه برای حرکت به سمت مکان کلیک ماوس

کنترل صدا در بازی (Sound and Music)

کار با File System و معرفی توابع مربوطه

نوشتن برنامه ذخیره سازی داده های بازی در یک فایل

انیمیشن در حرکات کاراکتر بازی

هوش مصنوعی ساده (شناخت اشیاء)

تشخیص برخورد اشیاء با یکدیگر و جلوگیری از تداخل آنها

به همراه فایل ها و برنامه های استفاده شده در طول آموزش به همراه پروژه ساخته شده

نکته: برای آشنایی بیشتر با این مجموعه ، فصل اول مجموعه رو از فصل اول پکیج آموزش بازی سازی اندروید دریافت و مشاهده بفرمایید.

پرداخت آنلاین و دانلود فوری:

زمان: ۴ ساعت
حجم فایل زیپ: ۵۸۲ مگابایت

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان ۲۰ درصد تخفیف ۱۲۰۰۰ تومان

This page contains a form, you can see it اینجا

سایر فصل های بازی سازی اندروید:

  • فصل اول: آموزش بازی سازی در اندروید با فریم ورک LibGDX

  • فصل دوم: سطح پیشرفته بازی سازی اندروید با فریم فرک LibGDX

  • فصل سوم: به زودی …

 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزشگاه تخصصی برنامه نویسی | آموزش تخصصی برنامه نویسی